Edelman

  • Edelman ir pasaules lielākais neatkarīgais sabiedrisko attiecību tīkls, kurā šobrīd 65 birojos visā pasaulē strādā vairāk nekā 4500 darbinieku. Edelman filiāles atrodas vairāk nekā 30 pilsētās visā pasaulē. Tas Edelman ļāvis sasniegt augstākās vietas aģentūru novērtējumu reitingos un kļūt par vienu no pirmajām SA aģentūrām, kuras ikgadējā peļņa ir 600 miljoni dolāru.
  • Edelman 1952.gadā dibinājis Dans Edelmans. Uzņēmums ir balstīts uz stingrām ētikas vērtībām, kuras palīdz noturēt uzņēmuma neatkarība. Edelman arī mūsdienās turpina aizsāktās tradīcijas un paplašina sabiedrisko attiecību nozares robežas. Mūsdienās Edelman vērtību virsotnē ierindojas ētiska rīcība interneta vidē, aģentūru un uzņēmumu “online” komunikācija. 2013.gadā Dana Edelmana dēls Ričards Edelmans saņēma Amerikas Sabiedrisko attiecību asociācijas balvu par Paladin Award, kas līdzvērtīga bruņinieka un varoņa titulam nozarē.
  • Tīkla misija ir nodrošināt sabiedrisko attiecību konsultācijas un stratēģisko komunikāciju pakalpojumus, kas ļauj klientiem veidot ciešas attiecības un ietekmēt attieksmi un uzvedību kompleksā pasaulē.
  • Ik gadu Edelman saņem augstākās godalgas sabiedrisko attiecību konkursos. 2013.gadā Edelman saņēmis 4 PRWeek U.S. Awards balvas Ņujorkā tādās kategorijās kā gada starptautiskā kampaņa, gada komunikācijas kampaņa finanšu nozarē, mērķim veltīta kampaņa un gada promocijas notikums. 2012.gadā Edelman ieguvis Silver SABRE PR Agency Citizenship un gada digitālās aģentūras titulu, ko piešķīris The Holmes Report. 2010.gadā Edelman tika nominēts par Advertising age desmitgades augstāk novērtēto SA kompāniju, kā arī par gada A-kategorijas SA aģentūru. Nozares vadošais žurnāls pasaulē PR Week ir atzinis Edelman par 2009. gadaGada aģentūru, žurnāls Adweek 2009. gadā Edelman nosauc kā Gada aģentūru, savukārt The Holmes Report Edelman vērtējis kā Labāko aģentūru, ar ko strādāt 2009. gadā, savukārt, 2008. gadā par Lielāko SA kompāniju pasaulē.
  • Edelman jau vairāk nekā 10 gadus veido Edelman Uzticības Barometru, kas apkopo informāciju par sabiedrības uzticību institūcijām, valsts sektoram un industrijām. Tas ir lielākais šāda tipa pētījums sabiedrisko attiecību nozarē, kas aptver vairāk kā 30 000 respondentus dažādos segmentos visā pasaulē.